4261641 پرتال پژوهشکده فنی و تخصصی علم و صنعت

پرتال پژوهشکده فنی و تخصصی علم و صنعت

نرم افزار مدیریت یکپارچه فرآیند پژوهشکده

درخواست برگزاری دوره
در صورتی که مایل به برگزاری دوره سمینار آموزشی مدیریت حساب های کلیدی: بهترین روش برای مدیریت فروش در زمان و مکان مورد نظر خود هستید، جهت ارسال درخواست ابتدا وارد پرتال شوید.
مشخصات دوره سمینار آموزشی مدیریت حساب های کلیدی: بهترین روش برای مدیریت فروش
نوع دوره : تخصصی
ماهیت دوره : سمینارهای تخصصی
سطح دوره : پیشرفته
مدت : 8 ساعت

سرفصل

  •  مفهوم حساب کلیدی و مدیریت حساب کلیدی  چرا حساب کلیدی مهم است؟  مهارت ها و خصوصیات حساب کلیدی  حساب کلیدی به عنوان شریک تجاری  تعریف نقش ها و مسئولیت مدیران حساب کلیدی  صلاحیت مورد نیاز برای مدیران حساب کلیدی  مقایسه و فروش مدیریت حساب های کلیدی  مدیریت حساب های کلیدی ضرورتی برای تغییر سازمانی (نه صرفاً روشی برای فروش)  چه چیزی مشخص کننده حساب کلیدی می باشد؟  نفوذ، گسترش، و حمایت از حساب های کلیدی  طرح توسعه حساب کلیدی  کار با بازاریابی، مدیریت کانال توزیع، عملیات، لجستیک و غیره  درک انگیزه خریدار و چگونه شما می توانید آن را تحت تاثیر قرار دهید  بررسی فرهنگ سازمانی مشتری و چطور می توان با سازمان تطبیق داد  درک اهداف کلیدی کسب و کار مشتری ، و هماهنگ سازی آن  استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT مشتری  فروش مشورتی و اضافه کردن ارزش واقعی به مشتری  استفاده از فن آوری های نوین کسب و کار الکترونیکی  ایجاد وابستگی مشتری  ایجاد و مدیریت یک ماتریس تماس  تمرکز بلندمدت برای افزایش کیفیت، درآمد و کاهش هزینه ها  سرمایه گذاری مورد نیاز برای حداکثر بازده عملکرد

اهداف

مدیران می توانند با تکیه بر حسابهای کلیدی و توسعه آنها به تدوین استراتژی های بازاریابی و فروش موفقی تدوین نمایند. زیرا با توجه به پتانسیل درازمدتی که هر مشتری کلیدی دارد از جمله : 1- یک جریان دائم (و رو به رشد) از درآمدی با کیفیت بالا 2 -کاهش هزینه‌های فروش (رشد تجاری شما با مشتری‌های موجود ارزانتر تمام می‌شود تا اینکه بخواهید نیروی فروش را برای یافتن مشتری‌های جدید و مطمئن صرف کنید) 3- برنامه‌ریزی هدفمند برای آینده (داشتن یک منبع فروش قابل اعتماد باعث می‌شود که بتوانید برای تجارت خود طرح سرمایه‌گذاری بریزید) و ... مدیران می توانند با گسترش روابط خود علاوه بر تضمین فروش خود راه ارتباطی و تبلیغاتی غیر مستقیم از طریق آنها با سایر مشتریان ( تبلیغات دهان به دهان) به نفع سازمان خود بهره مند شوند. لذا مدیریت حسابهای کلیدی با توجه به پتانسیل های آنها برای سازمانها ضروری می باشد و کسب مهارت های حرفه ای در این خصوص امری ضروری برای مدیران و کارشناسان سازمانها تلقی می گردد. این سمینار با توجه به مبحث تازه مدیریت حسابهای کلیدی در ایران با هدف ارائه مهارتها، دانش تخصصی و رویکردها برای مدیران، کارشناسان و سایر دانش پژوهان طراحی شده است تا گامی مؤثر در تصمیم گیری ها و توسعه صنایع و سازمانها باشد.