4261641 پرتال پژوهشکده فنی و تخصصی علم و صنعت

پرتال پژوهشکده فنی و تخصصی علم و صنعت

نرم افزار مدیریت یکپارچه فرآیند پژوهشکده

درخواست برگزاری دوره
در صورتی که مایل به برگزاری دوره سمینار آموزشی مدیریت نوین و بهبود کسب و کار در زمان و مکان مورد نظر خود هستید، جهت ارسال درخواست ابتدا وارد پرتال شوید.
مشخصات دوره سمینار آموزشی مدیریت نوین و بهبود کسب و کار
نوع دوره : تخصصی
ماهیت دوره : سمینارهای تخصصی
سطح دوره : پیشرفته
مدت : 8 ساعت

سرفصل

  •  حرکت به سوی بازار مداری با دانش روز  افزایش بهره وری کسب و کار  نگرش نوین در موضوع کسب و کار  اهمیت استاندارد سازی در کلیه سازمانها  روش توسعه شرکتهای متوسط و کوچک و افزایش سهم بازار  یادگیری سازمانی برای بهبود رقابت پذیری  رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار  استراتژی های نوین در جذب سرمایه و توسعه کارآفرینی  چالش های فرصت آفرینان در مدیریت مجموعه کسب و کار  مدیریت دگرگونی و نقش آن در مدیریت نوین کسب و کار  علل عدم رشد فرصت آفرینی در ایران

اهداف

فرصت های زیادی در بازارهای داخلی و بین المللی و وضعیت های مختلف اقتصادی برای سازمانها وجود دارد و این مدیران هستند که با شناسایی و تجزیه و تحلیل آنها می توانند علاوه بر کسب مزیت رقابتی، باعث ایجاد ارزش افزوده زیادی برای سازمان و افزایش منابع سازمانی و در نتیجه باعث توسعه سازمانی شوند. در حالی که اکثر مدیران داخلی با استفاده از روش ها و تفکرات سنتی مدیریت و حتی برخی از آنها به دلیل فنی و تخصصی بودن در حوزه های غیر مدیریتی، هدایت سازمان را با استفاده از قضاوت ها، تجربیات دیگران، استدلال ها و برداشت های خود هدایت می کنند و با بررسی سازمانها می توانیم شاهد این باشیم که اکثر سازمان های داخلی با تغییر شرایط بازار، تغییر وضعیت اقتصادی، تغییرات در قوانین و مقررات و ... درگیر دفع چالش ها و بحران های سازمان می شوند و این عامل حتی چندین سال برای سازمان به طول می انجامد در صورتی که مدیران می توانستند با تکیه بر مهارتهای حرفه ای، روشها و دانش تخصصی مدیریتی با تدوین استراتژی و برنامه ریزی به موقع علاوه بر شناسایی به موقع قبل از وقوع چالش و بحران برای سازمان، آن را فرصتی برای رشد تبدیل کرده و از فرصت ها به نفع سازمان بهره ببرند. این سمینار به منظور ارائه مهارتهای حرفه ای و راهبردهای تخصصی در حوزه مدیریت نوین در بهبود کسب و کار برای سازمانها و کلیه بنگاه های اقتصادی طراحی شده است و هدف از آن ارائه اصول و مفاهیم یکپارچه جهت راهنمایی مدیران، کارشناسان و سایر دانش پژوهان در تصمیم گیری ها، برنامه ریزی ها و تدوین اسراتژی های مدیریتی می باشد.